VOP pre eshopy - podľa nového zákona 2024
1.7.2024 vstúpil do platnosti nový zákon o ochrane spotrebiteľa, ktorý obchodníkom ukladá nové povinnosti. Uvádzať informačné povinnosti pri predaji na diaľku je potrebné obchodníkom zakomponovať do obchodných podmienok tak, aby boli spotrebiteľovi poskytnuté jasne a zrozumiteľne, nakoľko dôkazne bremeno znáša predávajúci.
Čo od nás min. dostanete?
– VOP (všeobecné obchodné podmienky)
– reklamačný protokol
– osobitné informačné povinnosti
– poučenie o práve spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy
– poučenie o ARS
– formulár na odstúpenie od zmluvy
– GDPR do podstránky webu
– informácie ku cookies
– vzor prelinku súhlasu
– súhlas so sprac. osobných údajov za účelom registrácie zákazníkov
– súhlas so sprac. osobných údajov za účelom zasielania newslettera
– manuál / postup pri vybavovaní reklamácii
– výstup / kontrolu
Spoločne s nami sa ponoríte do celého nákupného procesu tak, ako to robia aj inšpektori. Vo finále získate informácie, či je potrebné niečo vylepšiť alebo či bolo všetko v poriadku.
Pripravte sa preto na cestu, ktorá prenesie váš e-shop a vaše podnikanie do úplne nových sfér! Spoločne sa pustíme do simulovanej kontroly vášho e-shopu, aby sme objavili všetky skryté zákutia a zistili, čo by mohlo byť predmetom kontroly vo vzťahu k spotrebiteľom. Odkryjeme tajomstvá najčastejších nedostatkov pri predaji na diaľku a porovnáme stav legislatívny so stavom aktuálnym (obchodné podmienky, reklamácie, odstúpenie od kúpnej zmluvy, ochrana osobných údajov, atď.).
K predmetnej službe od nás dostanete tiež nasledovné dokumenty ako: obchodné podmienky, reklamačný protokol, GDPR informačnú povinnosť, súhlas so spracovaním osobných údajov, súhlas so začatím poskytovania služby a pod.
A čo je ešte lepšie? Ak sa nájdu nejaké chyby, dáme vám info a spoločne to všetko vyladíme do dokonalosti.
Nezmeškajte túto jedinečnú príležitosť a zabezpečte si dokonalé obchodné podmienky a splnenie GDPR požiadaviek na vašom webe! Urobte krok k úspechu ešte dnes, pretože sme tu pre vás a chceme vaše podnikanie vyladiť na maximum! Pracovali sme v kontrolných orgánoch, preto vieme čo sa kontroluje a ako má proces kontroly prebiehať. Predíďte zbytočným pokutám tým, že vám kontrolu na e-shope vykonáme skôr, ako vás navštívia zástupcovia kontrolného orgánu. Pomôžeme vám odstrániť nedostatky a vyhnúť sa zbytočným pokutám! Vopred tak dostanete informácie, ku ktorým sme sa my dopracovali rokmi.
Otázka na záver:
Ako dlho treba hľadať niekoho, kto vám odovzdá KNOW-HOW z praxe, získané priamo z kontrol ako inšpektori s niekoľkoročnými skúsenosťami? Už viac nehľadajte, pretože sme tu my!
Lebo, ak SOI pokutuje podnikateľov aj za drobné a formálne nedostatky a priemerná pokuta pri kontrole e-shopov je takmer 1000 € (zdroj: Rozhodnutie I-SOI Prešov č. IN/06/07/20 122/07/20), tak prečo si nedať poradiť priamo od odborníkov a na kontrolu byť pripravení?
V minulosti sme boli ako inšpektori pri kontrole stovkám e-shopov. Z praxe máme vedomosť na čo si dávať pozor, preto vaše pôvodné obchodné podmienky môžeme skontrolovať, alebo VOP dodáme priamo na mieru pre váš sortiment predaja – služieb.
Chceli by ste sa dozvedieť viac? Radi vás oboznámime, ako to v praxi chodí, na čo sa inšpektori pri kontrole internetových obchodov a predaja na diaľku zameriavajú. Tiež vám opíšeme postup správneho konania a iné know-how, ktoré sme nadobudli skúsenosťami ako kontrolóri.
Predchádzajte zbytočným sankciám!
Predbežný cenník
Dokumenty komplet - dodáme podľa segmentu zamerania v podnikaní + ročná aktualizácia
490 €
Dokumenty komplet + výstupný audit / kontrola s garanciou správnosti + ročná aktualizácia
690 €
Kontrola implementácie VOP + technická objednávka (max. 3x)
100 €
– dodanie VOP a iných potrebných dokumentov pre e-shop s garanciou
– telefonickú podporu (call centrum) 365 dní v roku (pri reklamačných konaniach, odstúpeniach od zmlúv, pracovných vzťahoch, obchodných vzťahoch a pod.)
– emailovú podporu 365 dní v roku
– 365-dňovú pomoc v podnikaní pred zákazníkmi, zamestnancami a kontrolami
– zastupovanie v správnych konaniach pred akýmikoľvek kontrolnými orgánmi (právne zastúpenie)
– 365 dní poradenstva pre vaše podnikanie pri zmenách legislatívy pre váš e-shop
– k uzatvoreniu spolupráce predkladáme zmluvu o spolupráci, ktorá pokrýva vyššie spomenuté činnosti