Všeobecné obchodné podmienky 2024

VOP pre eshopy - podľa nového zákona 2024

1.7.2024 vstúpil do platnosti nový zákon o ochrane spotrebiteľa, ktorý obchodníkom ukladá nové povinnosti. Uvádzať informačné povinnosti pri predaji na diaľku je potrebné obchodníkom zakomponovať do obchodných podmienok tak, aby boli spotrebiteľovi poskytnuté jasne a zrozumiteľne, nakoľko dôkazne bremeno znáša predávajúci.

 

Čo od nás min. dostanete?

VOP (všeobecné obchodné podmienky)
reklamačný protokol
– osobitné informačné povinnosti
– poučenie o práve spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy
poučenie o ARS
formulár na odstúpenie od zmluvy
GDPR do podstránky webu
– informácie ku cookies
– vzor prelinku súhlasu
– súhlas so sprac. osobných údajov za účelom registrácie zákazníkov
súhlas so sprac. osobných údajov za účelom zasielania newslettera
manuál / postup pri vybavovaní reklamácii
– výstup / kontrolu


Spoločne s nami sa ponoríte do celého nákupného procesu tak, ako to robia aj inšpektori. Vo finále získate informácie, či je potrebné niečo vylepšiť alebo či bolo všetko v poriadku.


Pripravte sa preto  na cestu, ktorá prenesie váš e-shop a vaše podnikanie do úplne nových sfér! Spoločne sa pustíme do simulovanej kontroly vášho e-shopu, aby sme objavili všetky skryté zákutia a zistili, čo by mohlo byť predmetom kontroly vo vzťahu k spotrebiteľom. Odkryjeme tajomstvá najčastejších nedostatkov pri predaji na diaľku a porovnáme stav legislatívny so stavom aktuálnym (obchodné podmienky, reklamácie, odstúpenie od kúpnej zmluvy, ochrana osobných údajov, atď.).

K predmetnej službe od nás dostanete tiež nasledovné dokumenty ako: obchodné podmienky, reklamačný protokol, GDPR informačnú povinnosť, súhlas so spracovaním osobných údajov, súhlas so začatím poskytovania služby a pod.

A čo je ešte lepšie? Ak sa nájdu nejaké chyby, dáme vám info a spoločne to všetko vyladíme do dokonalosti.
Pozrite si krátke 30s video, ako to prebieha v praxi, kto sme a aké máme skúsenosti. Veríme že vás v rozhodnutí utvrdíme. Videí máme na YouTube viac, rozkliknete ich cez náš profil.

Nezmeškajte túto jedinečnú príležitosť a zabezpečte si dokonalé obchodné podmienky a splnenie GDPR požiadaviek na vašom webe! Urobte krok k úspechu ešte dnes, pretože sme tu pre vás a chceme vaše podnikanie vyladiť na maximum! Pracovali sme v kontrolných orgánoch, preto vieme čo sa kontroluje a ako má proces kontroly prebiehať. Predíďte zbytočným pokutám tým, že vám kontrolu na e-shope vykonáme skôr, ako vás navštívia zástupcovia kontrolného orgánu. Pomôžeme vám odstrániť nedostatky a vyhnúť sa zbytočným pokutám! Vopred tak dostanete informácie, ku ktorým sme sa my dopracovali rokmi.

Otázka na záver:

Ako dlho treba hľadať niekoho, kto vám odovzdá KNOW-HOW z praxe, získané priamo z kontrol ako inšpektori s niekoľkoročnými skúsenosťami? Už viac nehľadajte, pretože sme tu my! 

 

Lebo, ak SOI pokutuje podnikateľov aj za drobné a formálne nedostatky a priemerná pokuta pri kontrole e-shopov je takmer 1000 € (zdroj: Rozhodnutie I-SOI Prešov č. IN/06/07/20 122/07/20), tak prečo si nedať poradiť priamo od odborníkov a na kontrolu byť pripravení?

 

V minulosti sme boli ako inšpektori pri kontrole stovkám e-shopov. Z praxe máme vedomosť na čo si dávať pozor, preto vaše pôvodné obchodné podmienky môžeme skontrolovať, alebo VOP dodáme priamo na mieru pre váš sortiment predaja – služieb.

 

Chceli by ste sa dozvedieť viac? Radi vás oboznámime, ako to v praxi chodí, na čo sa inšpektori pri kontrole internetových obchodov a predaja na diaľku zameriavajú. Tiež vám opíšeme postup správneho konania a iné know-how, ktoré sme nadobudli skúsenosťami ako kontrolóri.

 

 Predchádzajte zbytočným sankciám!

Predbežný cenník

Dokumenty komplet - dodáme podľa segmentu zamerania v podnikaní + ročná aktualizácia

490 €

Dokumenty komplet + výstupný audit / kontrola s garanciou správnosti + ročná aktualizácia

690 €

Kontrola implementácie VOP + technická objednávka (max. 3x)

100 €

– dodanie VOP a iných potrebných dokumentov pre e-shop s garanciou

– telefonickú podporu (call centrum) 365 dní v roku (pri reklamačných konaniach, odstúpeniach od zmlúv, pracovných vzťahoch, obchodných vzťahoch a pod.)

– emailovú podporu 365 dní v roku

– 365-dňovú pomoc v podnikaní pred zákazníkmi, zamestnancami a kontrolami

– zastupovanie v správnych konaniach pred akýmikoľvek kontrolnými orgánmi (právne zastúpenie)

– 365 dní poradenstva pre vaše podnikanie pri zmenách legislatívy pre váš e-shop

– k uzatvoreniu spolupráce predkladáme zmluvu o spolupráci, ktorá pokrýva vyššie spomenuté činnosti

Online podpora